Wysyłka


Darmowa wysyłka przy zamówieniach od 200 zł!

Aby skorzystać z bezpłatnej dostawy należy kupić dywan/y za min. 200 zł i opłacić zamówienie poprzez płatności internetowe (PayU) lub tradycyjnym przelewem.

Przy zamówieniach poniżej 200 zł dostawa dywanów jest dodatkowo płatna.

Koszt przesyłki w przypadku płatności przelewem lub poprzez PayU to 20 zł.

Wybierając płatność przy odbiorze do ceny produktu zawsze doliczamy koszt przesyłki pobraniowej w wysokości 30 zł.

Wysyłka

Wszystkie dywany wysyłamy w ciągu 24 h od daty zaksięgowania wpłaty lub e-mailowego potwierdzenia dokonania przelewu.

Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny w celu upewnienia się czy produkt jest dostępny na magazynie od ręki.

Produkty wysyłamy firmą kurierską GLS. Ubezpieczone przesyłki kurier dostarcza maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania. Kurier doręcza dywany po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Dostawa po godzinie 17 jest możliwa tylko w większych miastach.

W momencie wysyłki klient otrzymuje informację wraz z numerem listu przewozowego, dzięki któremu może na bieżąco monitorować przesyłkę na stronie internetowej kuriera gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek . Status przesyłki należy sprawdzać w godzinach wieczornych w dniu otrzymania numeru listu przewozowego.

Wszystkie dywany są zabezpieczone folią. Dywany, które mają szerokość do 200 cm wysyłane są w rulonie. Dywany o szerokości powyżej 200 cm wysyłamy złożone w kostkę. Jest to spowodowane wymaganiami firmy kurierskiej. Złożenie w żaden sposób nie wpływa negatywnie na stan dywanu.

Faktura VAT

Każdy klient otrzymuje fakturę VAT. Proforma jest dołączana do maila potwierdzającego wysyłkę towaru, natomiast oryginał faktury jest wysyłany w ciągu 7 dni od daty nadania przesyłki z zamówieniem. Dokument ten jest potwierdzeniem zakupu.

Zwrot 

Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość zwrotu w terminie do 14 dni od daty otrzymiania dywanu bez podania przyczyny. W takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas o chęci zwrotu poprzez przesłanie informacji zawartych w formularzu zwrotów.

Produkt z załączonym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu należy wysłać pod adres: 

GB TRADE Grzegorz Jastrzębski ul. Racławicka 15/19; 53-149 Wrocław.

Formularz zwrotu należy dołączyć do paczki oraz wysłać go elektronicznie na adres: reklamacje@dywante.pl w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. 

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu zwracanego dywanu od kuriera.

Wymiana 

W czasie 14 dni od otrzymania dywanu istnieje możliwość wymiany na inny, jeśli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań. W przypadku chęci wymiany prosimy o przesłanie na adres mailowy: reklamacje@dywante.pl wypełnionego formularza wymiany.

Pobierz formularz zwrotu i wymiany