Zamów dywan - przewodnik
Chcesz zamówić dywan w naszym sklepie internetowym, ale nie wiesz jak to zrobić? Oto wskazówki dla Ciebie:
1. Wybierz dywan które będzie odpowiadać Twoim wymaganiom. Aby Ci to ułatwić, stworzyliśmy w naszym sklepie kategorie, które w prosty sposób nakierują Cię na odpowiedni dywan.
2. Jeśli jesteś zdecydowany na określony rodzaj/rozmiar/kształt/kolor/cenę pomogą Ci nasze filtry, dzięki którym możesz w łatwy oraz przejrzysty sposób wybrać dokładnie taki dywan jak Cie intresuje.
3. Po wybraniu konkretnego modelu znajdziesz informacje o dywanie. Kiedy zdecydujesz, że to jest przedmiot Twojego zakupu, przeczytaj najważniejsze informacje na temat produktu:
- wysokość runa
- rodzaj
- waga
- kraj pochodzenia
- czas dostawy
- zwrot
- kolor
- kształt
- cena
4. Gdy zdecydujesz już o rozmiarze dywanu kliknij "Do koszyka", system automatycznie przekieruje Cię do następnego kroku
- KOSZYK, w tym miejscu decydujesz o rodzaju przesyłki, możesz wybrać opcję za pobraniem (w tym przypadku płacisz przy odbiorze) lub przelew na konto.
DANE - składając zamówienie podajesz dane potrzebne do nadania przesyłki kurierem. Możesz to zrobić na dwa sposoby:założyć konto klienta na naszej stronie lub dokonać zakupu bez konta. Aby dokończyć proces składania zamówienia należy kliknąć w przycisk "Kontynuuj" znajdujący się pod formularzem w obu przypadkach.
PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA - w tym miejscu możesz sprawdzić, czy wpisane przez Ciebie dane są prawidłowe, dodać ewentualne uwagi do zamówieniu oraz zobaczyć listę zamówionych produktów wraz z ceną. Jeśli wszystko się zgadza, należy kliknąć "Złóż zamówienie", aby zakończyć proces zakupu. W sytuacji, kiedy pojawił się błąd w danych można je poprawić klikając "Powrót".
Na koniec szary komunikat poinformuje Cię, że zamówienie zostało złożone prawidłowo i na podany wcześniej adres e-mail zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca zakup. Dokonując zakupu bez konta otrzymasz link do zamówienia. Jeśli posiadasz konto klienta i zakup nastąpił po zalogowaniu, zamówienie trafia również do Panelu klienta.
Jeśli dotarłeś do tego etapu, Twoje zamówienie trafiło do systemu obsługującego nasz sklep i wyślemy do Ciebie zamówiony dywan.