Wymiana i zwrot
Zwrot dywanu
Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość zwrotu w terminie do 14 dni od daty otrzymania dywanu bez podania przyczyny. W takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas o chęci zwrotu poprzez przesłanie informacji zawartych w formularzu zwrotów.
Produkt z załączonym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu należy wysłać na adres:
GB TRADE Grzegorz Jastrzębski Krasińskiego 30 ; 48-303 Nysa
Formularz zwrotu należy dołączyć do paczki oraz wysłać go elektronicznie na adres: reklamacje@dywante.pl w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Sprzedający nie pokrywa kosztów zwrotu dywanu.
Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od otrzymania zwrotu.
Wymiana dywanu
W czasie 14 dni od otrzymania dywanu oferujemy możliwość wymiany na inny, jeśli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań. O chęci wymiany dywanu prosimy informować telefonicznie lub mailowo.